Watch Dogs 2 معرفی شد
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ***#love#*** و آدرس love.hamid.92.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





عنوان Watch Dogs 2 معرفی شد

در هفته‌ای که گذشت عنوان Watch Dogs 2 رسما به وسیله یوبی‌سافت معرفی شد. شرکت یوبی سافت در هفته گذشته معرفی رسمی بازی Watch_Dogs را به طور کامل انجام داد؛ عنوانی که نسبت به بازی اول، دارای قهرمان، شهر و فضا سازی کاملا متفاوتی می‌باشد. قهرمان بازی جدید دیگر Aiden Pearce نیست و شخصیتی جدید به نام Marcus جای او را گرفته است. وقایع Watch Dogs 2 دیگر در شهر شیکاگو دنبال نمی‌شود و سانفرانسیسکو به عنوان مقصد جدید هکرها انتخاب شده است. Marcus Holloway قربانی سیستم ctOS 2.0 و الگوریتم قابل پیش‌بینی آن شده است و به خاطر گناهی که مرتکب نکشده، متهم قلمداد می‌شود. سانفرانسیسکو جدیدترین شهری است تکنولوژی ctOS 2.0 را دریافت کرده و Marcus قصد دارد که آن را به طور کامل از کار بیندازد. در نقش Marcus، بازیکنان ساختار شهر و هرکسی را که یک دستگاه مرتبط با ctOS 2.0 داشته باشند را می‌توانند هک کنند. Marcus می‌تواند ربات، جرثقیل، خودرو و موارد بسیار دیگری را در دست بگیرد. Watch Dogs 2 دارای جهانی باز است و بازیکنان می‌توانند چراغ‌های راهنمایی رانندگی را در تعقیب و گریز به نفع خودشان هک کنند، بر سقف ساختمان‌های منطقه Oakland بدوند و به دفاتر موجود در Silicon Valley نفوذ کنند. طی نمایش معرفی زنده‌ای که یوبی سافت برگزار کرد، سازندگان Watch Dogs 2 اشاره کردند که بازخوردهای هواداران از عنوان اول، در کار آنها تاثیر گذار بوده و قصد دارند در بازی جدید، حس یک هکر واقعی بودن را محقق کنند. Watch Dogs 2 در ۱۵ نوامبر (مصادف با ۲۵ آبان) برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد.

image_watch_dogs_2-31968-3615_0003

قسمت اول Watch Dogs با اینکه بازی خوبی بود اما اسیر تبلیغات زیاد و بی مورد یوبی‌سافت شد. اما با معرفی نسخه دوم به‌نظر می‌رسد دیگر از این خبرها نیست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ 18 اسفند 1395برچسب:, ] [ 23:21 ] [ حمیدرضا ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 322
بازدید دیروز : 104
بازدید هفته : 427
بازدید ماه : 426
بازدید کل : 568558
تعداد مطالب : 420
تعداد نظرات : 109
تعداد آنلاین : 1

.< >

کد بارش ستاره

























تک اسکین